ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » 2019 » Лютий » 11 » Крапки над І (Dot the I)
    09:23
    Крапки над І (Dot the I)

    • Знання не дають, їх здобувають власною працею. 
    • Освіта - це не те, що запам'яталось, а те, що «лишилось після того, як усе вивчене в школі забулось». 
    • Компетентності не формують, їх набувають (звісно, якщо створено середовище для того, щоб учні могли їх набути).
    • Патріотизм не виховують, ним «просолюються» як огірки у розсолі, якщо у здоровому соціумі є правильна система цінностей і координат.
    • Освіта – це не послуга із «незмінно чудовим результатом». Це засів «розумного, доброго, вічного» у незораний ґрунт пострадянського розшарпаного соціуму, коли змучені «сівачі» усе ще «без надії сподіваються», що хоч щось проросте.
    • Досвід не передають, а набувають (звісно, можна поділитись якоюсь ідеєю в процесі реалізації якої люди зможуть набути власний досвід).
    • Учитель не ретранслює інформацію і контролює процес її «засвоєння», а надихає, мотивує, супроводжує…
    • До школи дітей не віддають як у «камеру зберігання», а сприймають її лише як один із дороговказів в процесі побудови індивідуальної освітньої траєкторії дитини, на кшталт, таблички на стовпі...
    • Педагоги – це не колектив однодумців (якщо усі думають однаково, це означає, що не думає ніхто), а спільнота різнодумців, об'єднана спільними цінностями та схожим баченням майбутнього.
    • Зміст освіти не визначають ще до того, як дитина переступила поріг школи, його генерують в процесі її індивідуального поступу до зникаючих горизонтів сучасної освіти.
    • Освіту зверху не реформують, реально реформувати її можна лише знизу.
    • Інновації в освіті не впроваджують, інноваційний потенціал вчителів розкріпачують шляхом створення атмосфери свободи педагогічної думки та дії, інноваційного клімату, що стимулює творчий пошук.
    • Бюрократичними методами освіту не дебюрократизовують, бюрократизавр може сконати лише за умови відсутності «кормової бази».
    • Хорошими педагогами та директорами шкіл не керують, вони самі знають, що їм робити (не має сенсу наймати тямущих людей, а потім вказувати, що їм робити. Ми наймаємо тямущих людей, щоб вони говорили, що робити нам. Стів Джобс).


    Джеоело: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10158210977072166&set=a.10150446349077166&type=3&theater

    Категорія: Цитата дня | Переглядів: 687 | Додав: SvetlanaCh | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Цитата дня [115]
    Новини сайту [55]

    Вхід на сайт

    Календар

    «  Лютий 2019  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728

    Пошук

    Архів записів

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7