ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » 6 клас Інформатика

    Інформатика 6 клас. Завдання на період карантину. Сторінка оновлюється щотижня (2020-2021н.р )
    01.11.2020, 22:05

    Завдання на період карантину з 26.04.2021 по 07.05.2021.

    1. Уважно перегляньте відео та створіть подібний проект в Scratch 3.0, збережіть йогоПосилання на сайт проєкту Scratch: https://scratch.mit.edu/projects/edit...  Надішліть скріншот готової програми, або збережений файл проекту на електронну адресу 1012sv90@gmail.com, або через ел.щоденник

    2. Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 9117252. Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 07.05.2021 (включно). Результати тесту надсилати не треба, вони вчителю будуть надходити автоматично. (Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону). Оцінка з’явиться в електронному щоденнику в кінці тижня.

    3. (Це для тих, хто ще не надіслав проект вчителю). Доробити проект "Сузір’я’. Надіслати відео робочого проекту, (можна і фото, але краще відео). Можна взяти і інші сузір’я:   Назви відомих сузір'їв








    Завдання на період карантину з 19.04.2021 по 23.04.2021.

    1. Уважно перегляньте відео та створіть подібні проекти. Посилання на сайт проєкту Scratch: https://scratch.mit.edu/projects/edit...  Надішліть скріншот готової програми на електронну адресу 1012sv90@gmail.com

    Можна взяти і інші сузір’я : Назви відомих сузір'їв

    2. Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 7686109. Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 23.04.2021 (включно). Результати тесту присилати не треба, вони вчителю будуть надходити автоматично. (Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону). Оцінка з’явиться в електронному щоденнику в кінці тижня (субота або неділя).

    3. Надсилайте схему музичної форми рондо, надішліть на ел.адресу 1012sv90@gmail.com . Таку схему можна створити, наприклад, в онлайн-додатку Google Презентації 

    Як працювати в онлайн-додатку Google Презентації  в наступному відео:







    Завдання на період карантину з 12.04.2021 по 16.04.2021.

    1. Уважно переглянь відеоурок. Перейди за посиланням https://scratch.mit.edu/ . Натисни «Створити». Переглядаючи відео заново, створи подібний проект.  Зроби фото або скріншот готового проекту і надішли вчителю

    2. Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 2444207. Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Пограй у гру «Відповідності», що розміщена під пройденим тестом. Тест відкрито до 16.04.2021 (включно). Результати тесту присилати не треба, вони вчителю будуть надходити автоматично. (Тест можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону). Оцінка з’явиться в електронному щоденнику в кінці тижня (субота або неділя).


    Додатки та примітки

    Примітка*. Надсилаючи фото зошита вчителеві, слідкуйте, щоб фокус був на текстові, щоб вся сторінка входила в один кадр, щоб сторінка була правильно зорієнтована: верх зошита - вгорі, низ зошита - внизу

    3. Інструкція з роботи в Teams. Встановлення фото для облікового запису Office 365

    4*. Додатково (Розглянемо на онлайн уроці у п’ятницю). В таблицях Google створити графік залежності температурних коливань від часу доби







    Завдання на період карантину з 05.04.2021 по 09.04.2021

    1. Уважно переглянь фрагмент відео (з 00:00 хвилини до 03:43)

    2. Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 6069974. Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 09.04.2021 (включно). Результати тесту присилати не треба, вони вчителю будуть надходити автоматично. (Тести можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону)







    Завдання на період карантину з 29.03.2021 по 04.04.2021.

    1. Уважно переглянь відео.

    2. Перейди за посиланням https://scratch.mit.edu/ . Натисни «Створити». Переглядаючи відео заново, створи подібний проект.  

    3. Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 3971020. Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 02.04.2021 (включно). Результати тесту присилати не треба, вони вчителю будуть надходити автоматично. (Тести можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону)









    Завдання на період карантину з 30.11.2020 по 04.12.2020.

    1. Уважно прочитай текст:

    Доволі часто виникає потреба у представленні чого-небудь нового: ідей, проектів, продукції, товару, захисту проектів на уроках тощо. Захід, на якому відбувається таке представлення, отримав назву  презентація (англ. presentation – представлення).

    Правильне планування, розробка презентації та врахування комфортного відображення матеріалів зможе якнайкраще донести вашу думку до слухачів.

    Давайте пригадаємо етапи створення презентації.

    • Перший етап – визначення мети. Звичайно ж перед початком презентації потрібно визначитись про що ми будемо створювати її.
    • Другим етапом є відбір матеріалів. На цьому етапі потрібно використати всі можливі ресурси для того, щоб забезпечити себе якісними матеріалами (фото, відео, аудіо).
    • На третьому етапі (етапі визначення структури) потрібно опрацювати знайдену інформацію на попередньому етапі та впорядкувати її для показу (визначитись що буде за чим).
    • І на останньому етапі можна створювати презентацію й наповнювати її матеріалами.

    Дизайн (англ. design – задум, план, проект, ескіз, композиція) – це процес художньо-технічного проектування виробів або їхніх комплексів.(записати в зошит)

    Людину, що займається дизайном, називають дизайнером.

    Дизайн включає в себе 3 основні концепції: композиції (правильного розміщення матеріалів), колористики (колористика є окремою наукою та вивчає особливості сприйняття інформації з використанням різних кольорових гам) та ергономіки ( наука, що вивчає, які саме технічні пристрої найдоцільніше використовувати до різних вікових груп).

    Як створити якісну презентацію?

    Загальні рекомендації щодо наповнення слайдів та оформлення презентацій 

    1. Кожен слайд має відображати одну думку.
    2. Заголовки мають бути короткими, привертати увагу аудиторії та узагальнювати головну думку.
    3. У заголовках слід використовувати великі і малі літери.
    4. Текст пояснень має бути коротким і складатися із простих речень.
    1. Усього на слайді зазначають не більше ніж 6-8 рядків тексту.
    2. Дієслова використовують в одній часовій формі.
    3. Слайди роблять не занадто яскравими.
    4. Тло має бути нейтральним, домінуючим має бути зміст слайда.
    5. Підписи до ілюстрацій доцільно розміщувати знизу.
    6. Усі слайди презентації мають бути витримані в одному стилі.
    7. Для використання цитат, графіків, зображень із зовнішніх джерел потрібно вказувати посилання.

    2. Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 7440950 . Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 04.12. (включно). Результати тесту присилати не треба, вони мені будуть надходити автоматично.  (Тести можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону)







    Завдання на період карантину з 23.11.2020 по 27.11.2020.

    1. Переглянути відео. За матеріалами цього відео створити свою презентацію "Пори року" і надіслати на ел.пошту  1012sv90@gmail.com

    2. Для тих, хто не може створити презентацію, треба пройти тест. (Хто надіслав презентацію, тест можна не проходити). 
    Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 7303213. Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 27.11. (включно). Результати тесту присилати не треба, вони мені будуть надходити автоматично.  (Тести можна пройти не тільки з комп’ютера, а із будь-чийого телефону)








    Завдання на період карантину з 16.11.2020 по 20.11.2020. Завдання виконати на протязі тижня. (До п’ятниці 20.11.2020 включно). Оцінки з’являться в електронному щоденнику в суботу або неділю цього ж тижня. Нагадую, що тести можна пройти не тільки з комп’ютера, і із будь-чийого телефону

    1) У підручника є багато гарних зразків малюнків. (Див.маал. 34, 36, 37, 38 і т.д.). Вибери, що тобі найбільше подобається, намалюй в будь-якому графічному редакторі (чи на комп’ютері, чи на телефоні) і відправ на ел.адресу 1012sv90@gmail.com, або через ел.щоденник.

    2) Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 2506401. Використати цей код,
    відкривши посилання join.naurok.ua. Тест відкрито до 20.11. (включно). Результати тесту присилати не треба, вони мені будуть надходити автоматично. Оцінказ’явиться в електронному щоденнику в кінці тижня. 









    Завдання на період карантину з 09.11.2020 по 13.11.2020. Завдання виконати на протязі тижня. (До п’ятниці 13.11.2020 включно). Оцінки з’являться в електронному щоденнику в суботу або неділю цього ж тижня.

    Уважно прочитайте "Як у Google Документах намалювати зображення". (Увага! Примітка. Якщо у вас ще не має свого Google аканту, попросіть, щоб батьки вам його створили (Як створити обліковий запис Google). До речі, це завдання можна виконати і на телефоні, якщо немає комп’ютера «під рукою»)

    1) Прочитай уважно!
    Текстовий онлайн-редактор Google Документи (Google Doc) дозволяє не лише вставляти в документи готові зображення. Він має вбудований графічний редактор Google Drawings, в якому це зображення можна намалювати.

    Увійдіть у свій акаунт та зайдіть на хмарний диск Google Drive, з якого відкрийте у Google Doc потрібний документ. Або просто створіть новий порожній документ.

    На панелі інструментів знайдіть меню «Вставити». Розкрийте його та перейдіть до пункту «Малюнки». Наведіть на нього курсор миші та утримуйте курсор протягом кількох секунд, щоб розкрити субменю. В останньому виберіть «+ Новий».

    З’явиться вікно графічного редактора з прозорим фоном (виглядає як шахова дошка), а також з інструментами малювання. Створіть малюнок, після чого натисніть «Зберегти та закрити». У подальшому це зображення можна редагувати та форматувати у Google Doc.

    2) Створіть подібний малюк, або щось інше намалюйте!.. Фантазуйте!

    google-drawing

    3) Записати свій висновок: чому навчились?... що зрозуміли? і т.д. (в цьому ж документі). Як додати висновок? А ось як! Біля кнопки "Спільний доступ" є пункт "Відкрити історію коментарів"... далі натиснути "Коментувати".... далі в текстовому полі написати свій висновок

    4) Надайте мені доступ до створеного вами документа. (моя ел.адреса: 1012sv90@gmail.com).

    Як надати доступ? Справа вгорі натиснути кнопку "Спільний доступ",  далі... в поле "Надати доступ користувачам і групам"  додати мою електронну адресу  1012sv90@gmail.com 






    Ось фотоальбом ваших шедеврів. Супер-молодці ті, хто змогли намалювати і відправити свої роботи!








    Завдання на період карантину з 02.11.2020 по 06.11.2020

    Завдання на період карантину з 02.11.2020 по 06.11.2020. Завдання виконати на протязі тижня. (До п’ятниці 06.11.2020 включно). Оцінки з’являться в електронному щоденнику в суботу або неділю цього ж тижня.

    Завдання.

    1) Переглянути відео і спробувати намалювати щось подібне.

    За бажанням, створений малюнок можна надіслати через електронний щоденник, або на мою електронну скриньку. 1012sv90@gmail.com


    2) Знайди в Інтернеті відповідь на запитання тесту: Код доступу до тесту 7730727. Тест відкрито до 06.11. (включно). Оцінка з’явиться в електронному щоденнику в кінці тижня. 

    Якщо зайти на сайт "На урок" не вдалося (забули свій пароль від учителя), тоді переходите за посиланням join.naurok.ua і вводите код доступу до тесту, далі... обов’язково вказуєте прізвище та ім’я, далі … виконуєте тест. 

    Результати присилати не треба, вони мені будуть надходити автоматично.

    Категорія: 6 клас Інформатика | Додав: SvetlanaCh
    Переглядів: 359 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [42]
    2 клас Інформатика [307]
    3 клас Інформатика [359]
    4 клас Інформатика [372]
    5 клас Інформатика [586]
    6 клас Інформатика [516]
    7 клас Інформатика [581]
    8 клас Інформатика [601]
    9 клас Інформатика [650]
    10 клас Інформатика [617]
    11 клас Інформатика [751]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [60]
    Цифрова та медіаграмотність [95]
    Академічна доброчесність [11]
    Медіатворчість [21]
    Проекти / Вправи [203]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [17]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7