ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » Архів матеріалів

    Категорія: Новини сайту | Переглядів: 1089 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 10.03.2018 | Коментарі (0)

    Категорія: Цитата дня | Переглядів: 224 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.03.2018 | Коментарі (0)

    Категорія: Новини сайту | Переглядів: 249 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 02.03.2018 | Коментарі (0)

    Кажете, що в українських школах є проблеми з впровадженням сучасних технологій?

    Розділіть свій відчай з вчителем інформатики з Гани (Західна Африка). У нього в класі взагалі немає жодного комп'ютера, тому він... намалював детальну копію Microsoft Word на дошці, щоб його учні хоч приблизно уявляли як працюють подібні програми. 

    Правду, все-таки, кажуть про те, що посередній учитель розповідає, хороший — пояснює, чудовий — демонструє, а геніальний — надихає!

    Категорія: Новини сайту | Переглядів: 762 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 02.03.2018 | Коментарі (0)

    Категорія: Цитата дня | Переглядів: 217 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 14.02.2018 | Коментарі (0)

    Нам часто заважають жити психологічні бар’єри, хибні переконання і загальна вузькість свідомості. Щоб вийти із замкнутого кола, багато читають класичні книги, науково-популярні та релігійні видання. Відомий психіатр Михайло Юхимович Литвак випустив книгу, в якій він стисло розкриває основні, на його думку, психологічні перешкоди на шляху до щасливого і здорового життя.

    Ми в Тутка вибрали 10 з них, над якими можна подумати в дорозі або просто у вільний час, повертаючись в думках до цих постулатів знову і знову.

    10. Щастя — це всього лише побічний ефект правильно організованого життя

    Щастя, радість і успіх, як ще свого часу стверджував психіатр Віктор Франкл, — це всього лише вторинний продукт добре організованої діяльності. Діяльності, яка приносить вам всі ці емоції.

    Ті, хто ставлять своєю метою досягти вищезазначених «побічних» продуктів, рухаються до них як до лінії горизонту. Наскільки він наближається до них, настільки ж вони віддаляються від нього.

    9. Спілкуючись з людиною, пам’ятайте, що вона теж про себе хорошої думки. Як і ви про себе

    Ніколи не варто забувати про те, що людина, з якою ви спілкуєтеся, точно так само, як і ви, особистість. У неї є свої сформовані погляди на речі і на це є свої причини.

    Кожен, кого ви зустрічаєте на своєму шляху, б’ється в битві, про яку ви можете не знати нічого. Варто завжди пам’ятати про особисту самоповагу людини і не переходити її межі.

    8. Якщо ви самі нічого не робите, як вам можна допомогти? Керувати можна тільки рухомим автомобілем

    Слова — це завжди щось ефемерне, в українській мові навіть є спеціальний вираз: «вести порожні балачки». Людину в першу чергу визначає її дія — ніхто не стане вам допомагати, якщо ви просто будете ходити і говорити всім, як сильно хочете написати книгу. І справді, а як вам можна допомогти?

    Коли ж ви зважитеся і понесете примірник у видавництво, завжди знайдуться друзі і знайомі, готові підтримати і допомогти. У ваших прагнень з’явився матеріальний вигляд, значить, з’явилася і можливість підтримати вас не тільки на словах.

    7. Станьте успішними і всі образи чарівним чином зникнуть

    Багато образ формуються всередині з-за власного почуття нереалізованості. Деколи ми тримаємо образу і вважаємо, що виправити ситуацію може тільки людина, яка її завдала. Однак механізм працює інакше. Учениця Михайла Литвака якось сказала: «Мої успіхи затьмарили мої образи», — і це в корені вірно. Почніть займатися тим, що вам подобається, і доб’єтеся в цьому висот. Ви і самі не помітите, як всі образи розчиняться самі собою.

    6. Хочете дізнатися свого головного ворога? Подивіться в дзеркало!

    Багато борються з чужими ворогами, коли потрібно боротися зі своїми. А єдиний і головний ворог — всередині нас. Неможливо вийти з нескінченного кола бід, не прибравши внутрішні бар’єри, які заважають нашому зростанню і розвитку.

    Фактично ми знаходимося в точних рамках, які дало нам суспільство, освіта та виховання. Ми приймаємо їх за свою суть і віддаємо їм значну частину внутрішньої енергії. Вся сучасна психологія спрямована на боротьбу з ними. Іноді вони виступають від свого імені — тоді це іменується психозом. Однак, як правило, вони виступають від нашого імені, і ми навіть не помічаємо цього.

    Коли ви будете готові зустрітися з ним віч на віч, і перемогти в цьому світі у вас більше не залишиться ворогів.

    5. Шукайте правильний шлях, а не прямий, бо не завжди правильний шлях — прямий

    Припустимо, ви знаходитесь на 30-му поверсі і вам потрібно вниз. Прямий і світлий шлях — це через вікно і вниз. Однак, швидше за все, на цьому ваша подорож закінчиться. Більш далекоглядним і правильним виявиться пошук ліфта або, хоча б сходів, навіть, якщо всередині будівлі темрява і неможливо нічого знайти.

    Крім того, можна уявити, що людина, яка обирає прямий шлях замість правильного, схожа на муху, яка б’ється в скло і так і не здогадається, що набагато швидше вилетіти в сусідні двері.

    4. Коли людина не має мети, вона нічого не бачить. Вірне і зворотне: мета загострює зір

    Ви ніколи не помічали, що якщо вам в якийсь момент знадобилися, припустимо, ящики для розсади для улюбленої бабусі, то ви починаєте помічати їх всюди: в будівельних магазинах, в руках у продавців на ринку. І навіть, коли вони вже не потрібні, ви ловите себе на тому, що придивляєтеся до складених дерев’яних скриньок біля овочевого кіоску.

    Так працює і з глобальними цілями. Ваша увага — річ обмежена, ви помічаєте навколо лише те, що вам потрібно. Мета схожа на фокус: невірно її поставите — і не побачите того, що вам дійсно потрібно.

    3. Якщо ви хочете щось довести комусь, це означає, що ви живете для цієї людини

    Якщо хочете бути щасливим, перестаньте доводити свою правоту. Вдумайтеся, яку суть має будь-який доказ, — це звернення до іншої людини, спроба змінити її думку стосовно якоїсь речі. Однак, навіщо вам це потрібно? Виходить, її думка в сотні разів важливіша, ніж ваша, якщо ви прикладаєте до цього стільки зусиль. Якщо ви живете для себе, що вам немає сенсу нікому нічого доводити.

    2. Здатність любити і добре переносити самотність — показник духовної зрілості. Все найкраще ми робимо, коли знаходимося наодинці

    Погано переносить самотніс ... Читати далі »

    Категорія: Цитата дня | Переглядів: 755 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 04.02.2018 | Коментарі (0)

    РЕДАКТОР  ·

    Стаття містить основні аспекти необхідності впровадження розвиваючого навчання на уроках інформатики. Саме викорастання різних форм і методів навчання допоможуть створити максимально сприятливі умови для прояву та розвитку здібностей і таланту дитини, для її самовизначення і самореалізації.

    • Автор: Ведмідська Наталія Миколаївна
    • Заклад: Прилуцька спеціалізована школа І-ІІІ ст. №6 з поглибленим вивченням інформаційних технологій, вчитель інформатики
    • Тема: Організація розвиваючого навчання на уроках інформатики
    • Спрямування: викладання інформатики

    Одним з основних завдань української школи є необхідність виховання творчої особистості, яка володіє творчими уміннями, здатністю вирішувати нестандартні завдання. З цією метою мають бути створені максимально сприятливі умови для прояву та розвитку здібностей і таланту дитини, для самовизначення і самореалізації.

    Методична тема, над якою я працюю в школі – «Організація розвиваючого навчання на уроках інформатики».  Сьогодні ця тема актуальна в педагогіці, так як вона має на увазі пошук нестандартних методів навчання, де визнавались би індивідуальні можливості кожної дитини та їх зміни у процесі навчання. Модель розвиваючого навчання розрахована на вдосконалення розумових процесів з урахуванням можливостей кожної дитини.

    Моє педагогічне кредо: “Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини”.

    Свої уроки інформатики намагаюсь проводити не по стандартному шаблону, практикую різні прийоми, щоб сформувати в дітей критичне, логічне, творче мислення. Постійно намагаюсь використовувати на уроці інноваційні методи навчання, а саме: ігрові технології навчання та роботу в групах. Особливу увагу приділяю створенню проектам, які є цікавими і для самих учнів. Оскільки мій предмет безпосередньо пов’язаний із використанням комп’ютерних технологій, то ж до більшості своїх уроків готую презентації, працюю з інтерактивною дошкою. Під час роботи з інтерактивною дошкою в школі учень засвоює інформацію не тільки через аудіальний та візуальний канали сприйняття, але й через кінестетичний канал, який майже не використовується в сучасній педагогіці. Існує безліч видів і форм роботи, які можна використовувати за допомогою інтерактивних дошок.

    Намагаюся використовувати різні прийоми та методи на уроках, серед яких мені найбільше подобаються «Мозковий штурм», «Коло ідей» (Порівняння двох операційних систем Linux і Windows), «Навчаючись учу». Розв’язуючи задачу, даю такі завдання – змінити умову таким чином, щоб вона розв’язувалась іншим способом. Вважаю також корисним перетворення простих задач у складні. Саме такі інноваційні методи сприяють більш високому рівню засвоєння матеріалу учнями.

    Мій досвід роботи показує, для того  щоб розвивати пізнавальні здібності, мислення, просторову уяву, фантазію, пам’ять, увагу дітей, вмінням аналізувати, порівнювати, узагальнювати, проявляти кмітливість і винахідливість, доцільно проводити такі уроки як: урок-змагання; урок-вікторина, урок “круглий стіл”; урок-гру, під час якої використовую розвиваючі ігри, хвилинки-цікавинки, подорож до казки, цікаві ребуси, логічні завдання, головоломки, складання пазлів.

    Під час проведення таких нестандартних уроків спостерігається велика зацікавленість учнів, вони активні, уважні, працюють із задоволенням.

    Якщо взяти до уваги специфіку викладання інформатики в молодших класах, то важливим завданням для вчителя є використання комп’ютера як інструменту для розвитку творчих здібностей учнів. Для цього я використовую такі завдання, як «Склади пазли», «Знайди відмінності», «Половинки», «Склади блок-схему». Проводжу уроки в ігровій діяльності, де часто учні подорожують у казку разом з казковими героями, виконуючи різноманітні завдання.

    Якщо це старша школа, то під час уроків я намагаюся до кожного уроку готувати навчальні презентації, використовую різноманітні кросворди, розвиваючі ігри. Для перевірки знань, мені подобається використовувати різноманітні тести. Для того, щоб їх створити, існує на сьогодні багато програм. Пропоную вам ознайомитися і з програмою MyTest. Ця програма зручна в користуванні. Вона допомагає створювати різного типу запитання. Для роботи в цій програмі ви працюєте із трьома файлами. У першому файлі, котрий має назву MyTestEditor ви безпосередньо створюєте свій тест. Другий файл MyTestServer передбачає собою ваш журнал тестування, у якому фіксується прізвище учнів, кількість пройдених питань та бал за тест. І третій файл має назву MyTestStudent, який отримує безпосередньо учень і проходить його.

    Як рефлексію, для учнів старших класів,  використовую ство ... Читати далі »

    Категорія: Новини сайту | Переглядів: 944 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 03.02.2018 | Коментарі (0)

    Цифровой перекрой образования

    К 2030 году существующие модели обучения прекратят существование, а глобальные изменения наступят уже через 5-7 лет.


    © СС0 Public Domain

    Если разрыв между темпами развития образования и темпами развития экономики продолжит расти, это выльется для России в серьезную социальную проблему, считают эксперты. Каким будет образование завтра, обсудили участники Гайдаровского форума.

    На горизонте 5-7 лет цифровая революция полностью перекроит структуру и содержание образования, считает ректор ВШЭ Ярослав Кузьминов.

    С одной стороны, системе придется подстроиться под новые требования рынка труда. Перестать пичкать детей фактами, и начать учить их самостоятельно искать информацию, выбирать ту, которой можно доверять, принимать решения, работать в команде, презентовать себя — всему тому, что даже после цифровой революции останется в руках людей.

    С другой — образованию придется как-то адаптироваться к проникновению новых технологий. Это может оказаться куда сложнее, и привести к полной структурной перестройке отрасли.

    Технологии, с которыми скоро нам всем придется считаться, Кузьминов разделил на четыре направления.

     

     

    Первое — самообучающийся искусственный интеллект. По словам эксперта, это уже реальность, но пока еще слишком дорогая. «Однако, по оценкам крупнейших компаний-разработчиков, таких как Google, Microsoft, IBM, у нас осталось всего 5-7 лет до того, как искусственный интеллект окончательно вытеснит бумажный учебник. Он станет доступным и сломает всю методику общеобразовательной школы в подавляющем большинстве стран (очевидно, речь идет об обеспеченных странах). Уже в обозримом будущем учитель не будет знать, задачу решил Петя или его смартфон. Причем, смартфон сможет предложить на выбор несколько вариантов решения, подробно объяснить, что и как он сделал, написать эссе, сочинение. То есть, 70% той рутины, которая есть сегодня в образовательных методичках, „схлопнется“. Школе придется перестраиваться», — отметил Кузьминов.

    Искусственный интеллект позволит по-настоящему подстроить программу под каждого. Зашитый в электронный учебник, он сможет разглядеть, в каком виде ребенок лучше воспринимает информацию, что у него получается, а что — нет, над чем нужно поработать подольше.

    Второе — онлайн-курсы и модули. В отличие от искусственного интеллекта, они уже существуют и доступны. Кстати, Россия удерживает 5-7% международного онлайн-рынка, наши ведущие вузы в числе лидеров на международных платформах.

    Появление онлайн-курсов Кузьминов сравнил с революцией Гуттенберга. «Лекции и интерактивы с лучшими профессорами страны и мира теоретически уже доступны студентам, где бы они ни находились. Причем — недорого», — отметил эксперт.

    Онлайн-курсы вытеснят собой рядовых преподавателей, которые не занимаются исследованиями и не претендуют на креатив. Вузы смогут неплохо на этом сэкономить.

    Третье — симуляторы и виртуальная реальность. Пока они слишком дороги и применяются в основном в обучении летчиков, но скоро начнут появляться в других сферах. Симуляторы смогут создавать вокруг человека среду. С их помощью можно будет не только поработать на заводском станке, но и попробовать себя в роли портье.

    Четвертое — компьютерные игры, которые вскоре тоже придут в образование. Их обучающий элемент, по словам Кузьминова, дает огромные возможности, которые сложно переоценить.

     

     

    «Школа никуда не уйдет. Ни одно общество такого не допустит. Но в борьбе с „айчитингом“, когда ответ на любой вопрос, решение любой задачи можно нагуглить, школа должна будет перестроиться на другой формат занятий: учебные проекты или игры, где есть элемент соревнования», — отметил ректор ВШЭ.

    По его словам, выход образования в онлайн привлечет в эту сферу новых коммерческих игроков: провайдеры онлайн-курсов, образовательные консультанты и коучи. При этом онлайн-формат выведет новые образовательные элементы из-под государственного регулирования.

    Развитие сетевых образовательных платформ приведет к глобализации. «Чисто российского рынка образования не будет уже через пять лет. Через 10 лет тенденция резко усилится. К тому времени с большой вероятностью на рынок выйдет ИИ-переводчик, который будет обеспечи ... Читати далі »

    Категорія: Новини сайту | Переглядів: 760 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 03.02.2018 | Коментарі (0)

    Навчання буде направлено на підвищення медіаграмотності і розширення навичок цифрової безпеки.

    Ілюстрація REUTERS Корпорація Facebook відкриє в Європі три нових центри, де бажаючі в найближчі два роки зможуть навчатися застосуванню різних інформаційних технологій.

    Про це повідомила операційний директор компанії Шеріл Сандберг в бесіді з Reuters. За її словами, центри з'являться в Іспанії, Польщі та Італії.

    Читайте також Цукерберг пообіцяв користувачам Facebook більше спілкування з близькими «Є побоювання, що в умовах цифрової революції люди залишаються без уваги, ми обов'язково хочемо інвестувати в розвиток навичок застосування цифрових технологій, щоб у людей були уміння, необхідні для повноцінної участі в цифровій економіці»,- наводить агентство слова Сандберг. Зазначається, що увага буде приділена літнім людям, молоді та біженцям. Навчання буде направлено на підвищення медіаграмотності населення і розширення навичок цифрової безпеки. Також Facebook має намір інвестувати близько $12,2 млн в розробку штучного інтелекту, якою займається структура компанії у Франції. Шеріл Сандберг підкреслила, що Facebook буде вкладати кошти в розвиток як технологій, так і людського потенціалу. Раніше влада ЄС змусила Facebook переглянути податкову політику. Компанія Facebook більше не буде реєструвати всю свою виручку в штаб-квартирі в Ірландії. Соціальна мережа має намір передавати дані про доходи від реклами владі тих країн, де ця виручка генерується. Поки мова йде тільки про країни, де у корпорації є офіси. Повністю перейти на нову схему фінансової звітності компанія планує до середини 2019 року.

    Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/science/2357757-facebook-vidkrie-tri-navchalnih-tsentri-v-krajinah-evropi.html

    Категорія: Новини сайту | Переглядів: 299 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 22.01.2018 | Коментарі (0)

    Відомі українські IT-експерти зняли ролик на підтримку модернізації програми інформатики в школах країни.

    До ініціативи приєдналися заступник Глави АПУ Дмитро Шимків, керівник Unit Factory Валерія Заболотна, керівник програм EPAM Ukraine Максим Почебут, засновник HUB 4.0 Валерій Омельченко, СЕО національної мережі електротехніки «Цитрус» Віталій Кузнєцов та інші.

    Вони вважають, що шкільна інформатика стала парадоксом середньої освіти. Замість того, щоб мотивувати і захоплювати дітей сучасними технологіями, вона зводиться до застарілої мови програмування Паскалю і геть відбиває бажання дітей розвиватися в цій сфері: "Наші діти вже живуть в цифрову епоху. Інформатика за межами школи це робототехніка і 3D-друк, великі дані, створення ігор, сайтів, це цілий світ інновацій! Так чому всього цього немає в школі? Більше читайте тут: https://tsn.ua/nauka_it/yaku-informatiku-vchat-vashi-diti-ukrayinski-aytishniki-znyali-video-pro-shkilnu-osvitu-1089225.html

    Переглядів: 196 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 19.01.2018 | Коментарі (0)

    « 1 2 ... 12 13 14 15 16 ... 20 21 »

    Категорії розділу

    Цитата дня [115]
    Новини сайту [55]

    Вхід на сайт

    Календар

    «  Квітень 2024  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930

    Пошук

    Архів записів

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7